sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


fredag 1. august 2014

Litt oppdatering

Det har blitt lite trening pga sykdom hos Joy. Det begynte med en betennelse i den ene baktåen, som dukket opp og usikkert årsak. Da den ble god, dukket det opp en evt ryggplage. Jeg håper og tror hun bare har strukket en muskel og at det ikke er noe mer alvorlig. Så da er det ikke noe hundetrening og holde henne i ro.

Uten mulighet for å trene gir det meg mulighet for å fundere litt og planlegge.

Så har insett at det ikke blir sporhundprøve på oss i år siden vi ikke har fått trent noe de siste ukene pga Joy må få hvile så hun blir frisk.

Så gleder meg til frisk hund og nye treningsøkter på markering på gjenstand og trene ulike spor momenter.

Håper fortsatt på en gang i fremtiden å kunne starte igjen i lydighet med henne og føle at vi har noe i ringen å gjøre (Få til gode resultater og ikke føle Joy bare demper seg pga mine konkurranse nerver).

I mellomtiden får vi kose oss med spor og ting som gir oss glede og mindre nervøsitet. Gleder meg til flere IPO treninger på Hønefoss, da jeg føler de treningene virkelig kan hjelpe oss inn i lydighetsringen igjen med selvtillit. 


Fine Joy. Går så nydelig når matmor ikke er nervøs og belønning som venter i lommen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))