sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


onsdag 12. november 2014

Ring trening

Sif var flink i dag. Hun begynner og ligne på flink utstillingshund.  Det er kjekt. Hun begynner og få til bra stopp og stå. Vi beveger oss bedre sammen nå. Så håper og finne et valpe show før hun blir for gammel. Offisiell schæfer utstilling vet jeg ikke om jeg har noe lyst til. Jeg liker ikke dobbel handling og syns det er noe tull. Så hvis jeg skal stille offisielt blir det selv, så får bare schæfer folk se stygt på meg. Jeg stiller for og ha det gøy med hunden min. Hadde jeg ønsket utstilling karrière hadde jeg valgt annen rase. Utstillingen med sif er bare fordi det er koselig og veldig koselig treningsmuligheter i nærheten.  Pluss veldig fin miljø trening.

Joy fikk noen minutter uten og kontakt trening. Jeg merker hun har behov for rehabilitering,  og prøvde å ringe for og bestille time. For å få laget en plan men det var vist litt vente tid på Gjøvik.  Så mulig jeg må ta noe i mellomtiden der vi har vært tidligere,  siden føler hun er litt stiv i kroppen igjen. Ikke blitt dårligere bare ser hun mangler mye muskler og støtte muskler. Jeg er hvertfall opptatt av og unngå tilbakefall. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))