sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


tirsdag 10. april 2012

Party triks løven Joy

Hei, Det har blitt lite blogging i det siste rett å slett fordi vi ikke har trent. Jeg var innom schæferhundklubben en rask tur før påske og fikk flere gode råd som jeg skal ta med meg videre i treningen.

Nå laver snøen ned hos oss og plutselig forsvant vårfølelsen. I går drev jeg å små trikset med Joy og hun var kjempe flink. Jeg tror vi begge to blir litt små rare av å ikke trene og gå mest tur.

Kim- Andre hjalp meg å filmet Joy. Hun sitter bamse, high five, og vinke. Filmen kommer desverre feil vei men vet ikke hvordan jeg får snudd den. Heldigvis ser man det greit alikevel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))