sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


mandag 22. desember 2014

Å komme seg videre

Jeg har det bra og fått super frøken.  Selvfølgelig savner jeg Buddy,  men livet må gå videre. Samtidig må jeg be dere slutte å spørre om jeg har fått ny hund.  Da kommer liksom følsene av å ha en hund for lite i hus. Sif føles veldig rett og koser meg med henne og Joy. Allikevel kan ingen ta Buddy sin plass, derfor må livet gå sin gang. Masse koselig minner. Nå går livet videre med Joy og Sif. Så ikke spør om jeg har fått ny hund, for ja fått ny hund men mangler også en hund. Sånn er livet.  Nå går jeg videre og det kjennes godt. Jeg trenger ikke å bli minnet på at det ikke ble som planlagt.  Nå er planen kose meg med jentene og se fremover. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))