sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


onsdag 4. januar 2012

bilder fra dagens tur

I dag kunne jeg nesten ta på trugene utenfor døren og det var en deilig følelse å slippe isbrodder. Det er mye deiligere å gå tur med truger. Jeg hadde med kamera og tok noen snøbilder av Joy.


Joy venter på at det skal komme en snøball slik at hun kan hoppe opp av snøen å fange den.


Snøen var ikke så kram i dag og snøballen ble til snø"regn"
Black and white <3
Snøen er dyp for de uten truger men veldig fin trening for henne.
Hvor er snøballen min? Lurer nok Joy på her. Den forgje henger fortsatt litt fast på nesen hennes etter hun fanget den i luften.
hmm hvor blir det av snøballen MIN???
Det er slitsomt å vente på at det skal komme snøballer flyvende.
Endelig kom snøballen flyvende. Joy var som vanlig superklar for å fange den. 
 SE! Jeg kan dekke får jeg snøball da?

Og der forsvant tålmodigheten til Joy :-p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))