sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


fredag 16. desember 2011

trugetur i snøen

I går gikk vi til det steget å kjøpe oss truger og i dag testet jeg dem. Jeg var kjempe spent. Vi gikk først på en nedtråkket sti uten truger (hadde trugene i en sekk på ryggen) og endelig kom vi til der stien sluttet og det bare var deilig snø foran oss. Da tok jeg på trugene og smile spent.  Joy var litt nysgjerrig på det nye fottøyet (trugene)men lot dem rask være i fred. Vi gikk ca en times tur i lett snø og kjente det i lårene (at det var litt tungt) men det var bare litt deilig og kjenne at kroppen jobbet.

Jeg hadde glemt karamra men det blir nok flere turer og da kan jeg ta bilder og legge de inn her. For mens vi gikk så begynte det å snø mer og Joy var på et tidspunkt dekket av snø så hun ble nesten hvit schæfer. Det var morsomt å se sporene etter trugene som lignet donald duck spor i snøen og så ut det hadde gått en kjempe i skogen. Måtte smile litt av det synet og syns det var artig.

Jeg fikk tatt noen bilder med mobilen men fikk ikke snudd de eller gjort noe med de.

Sånn så Donaldsporene jeg lagde ut :-)













Sånn så fottøyet ut :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))