sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


tirsdag 20. januar 2015

Fine jenter

Uken har egentlig gått med til at jeg har fått virus infeksjon i kroppen .  Så vært lite aktivitet annet enn det mest nødvendige for jentene.  Alle tre gleder seg til at jeg er i form igjen.  Ble plutselig syk retter etter jeg hadde blitt frisk igjen fra forkjølelse.  Irriterende.

Ser det er godt for de å være to som kjeder seg. Jeg kjeder meg også men sofaen kaller akkurat nå.

Sif prøver jeg å små trene i dekk og bli så hun ikke går på veggen av å ikke få bruke hodet sitt.  Når jeg orker.  Huff uvant å bli så redusert.  Heldigvis pleier jeg ikke det.  Vi er snart i sving igjen håper jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))