sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


torsdag 27. mars 2014

Buddy skal få gå ferdselsprøve :-)))

Da er det klart når jeg får lønn blir han påmeldt ferdselsprøve :-))) lille dynamittpølsa skal vise seg frem med meg. Når eller den gang da hehe.. satser på det blir denne gangen. Vi må øve ekstra. Slik at vi får bestått da skal jeg trene han videre i sl spor eller rsp :-))) spor på lilletrollet :-))) vi skal starte i Hønefoss :-)))

jeg har funnet ut at jeg får smi mens jernet er varmt som det heter... jeg får kose meg så lenge jeg kan med han. så bare å kjøre på og kose oss med det vi liker best begge to nemlig trene både på utstilling og bruks. så blir skogslydighet på han også. pluss mulig en lp cup da jeg tok ut Joy fra den da jeg ser det ble for mye å blande for henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))