sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


tirsdag 17. desember 2013

Bø!!!! Here we come :-DDD

Oi jeg gleder meg som en unge til å dra på helge tur med hundene og sove borte og skulle på stevne med begge to. Joy skal gå lydighet og Buddy utstilling. :-D Det blir stas vi skal øve masse fremover så vi er godt forberedt. Desverre får vi ikke med oss sesong avslutningen på utstillingstreningen, pga seinvakt. Vi må øve innimellom lydigheten Buddy og jeg.

Så er det sagt før dette er det rallylydighet på meg og Buddy den 12 januar mindre enn en måned på oss så har printet ut rallylydighet skilt og øvelser som vi må trene på. Pluss forklaring :-))))

Jeg har troen på RLP (rallylydighet) på meg og Buddy så blir spennende å se om vi innfrir skal se om noen kan filme oss den dagen så jeg kan få vise dere hvordan det gikk. Evt kan prøve å få filmet en gang vi øver.

http://www.rally-lydighet.com/skilt.htm

Linken er for spesielt interesserte som vil se på skiltene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))