sitater

"Dogs are not our whole life,
but they make our lives whole"
-Roger Caras
"Love everybody, but NEVER sell your sword." Paulo Coelho


tirsdag 24. januar 2012

vi vasser i snø bilder

Det er utrolig morsomt med all snøen og at den bli liggende. Etter å ha bodd ca 11 år på vestlandet er det uvant med snø over tid. Nå bor jeg på Gjøvik sammen med kjæresten min, Joy og katten Sarah.

På søndag var Joy og jeg ute på tur. Joy badet i snø og jeg gikk på truger. Jeg tok 100 bilder og her er noen av dem. Når vi gikk på opptråkket sti løp Joy foran meg men etterhvert kom vi til område det ikke hadde gått noen på en stund da ble det tyngre for Joy. Så på slutten jukset Joy litt og gikk bak meg i trugesporene. Vi gikk ca i 2,5 timer i nærheten av der vi bor. Vi går mye i skogen og når jeg har fri utforsker vi skogen litt ekstra og går lange turer. Om kvelden derimot blir det mest den kjente rund turen i skogen siden det blir utrolig mørkt inni en skog på kvelden. Når jeg bodde på jæren gikk jeg ofte måneskinnsturer på stranden med Joy om kvelden uten hodelykt, men her fungerer det dårlig å prøve seg på måneskinn tur i skogen uten hodelykt. For skogen er tett og helt sort på kvelden slik at ingen måneskinnstråler når frem.


Postkort landskap inne i skogen

Joy bader i snø og svømmer seg fremover


Ut på tur aldri sur :-)


Det tar på å gå i dyp snø


Et lite portrett bilde. Det ble en del zooming så ikke 100 %skarpt men syns det var fint alikvel.

Joy kaser seg og hopper rundt i snøen. Hun koser seg med snø og spesielt hvis matmor kaster en snøball.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok turen innom bloggen vår og skrev en kommentar :-)))